Money, money money

Wszyscy maja tu fioła na punkcie zupełnie nowych dolców, za które można kupić lokalną walutę!!! Każdy turysta jak z obsesją pilnuje żeby żaden banknot się nie zagiął, nie pofalował albo żeby nie daj boże nie dostać reszty z popisanym banknotem. Kasę trzyma się tu zamiast w portfelu, w grubych książkach… a kasy tu troche trzeba przywieźć ze sobą – w całym kraju nie ma anie jednego bankomatu!!!

Przy każdej płatności wszystkie banknoty oglądane są pięćdziesiąt razy z każdej strony zanim zostaną zaakceptowane. Czy nie miał prawa mnie szlag trafić gdy wymieniałam kasę, a koleś dokładnie sprawdził banknot który mu podałam i zaraz po tym perfidnie mi na oczach zgiął i schował do kieszeni!!!?? Więc mam taką teorię – oni to robią by mieć się z czego nabijać. Nie mogą wyjeżdżać z kraju, to chociaż pokręcą sobie bekę z turystów 🙂

Komentarze 2

  1. A czy czuć zbliżające się wybory?

  2. no tak po cichu sie mowi, ale wiecej turysci mowia o tym niz lokalsi. widac ze specjanie nie wierza zeby to zmienilo ich sytuacje, bo wszyscy zdaja sobie sprawe ze wszystko jest i tajk juz ustawione. no ale od czegos trzeba zaczac…. szczerze mam nadzieje ze w koncu w kraju sie polepszy – ci ludzie na prawde zasluguja na cos wiecej!!!!

Dodaj komentarz